Tagastused ja toodete vahetamine
Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.
Selleks, et saaksid toote tagastada, veendu selle sobivuses esmalt nii, et tootele jääksid külge kõik originaaletiketid ja mingil moel ei riku ega määri toodet.
Toodete tagastamiseks toimi nii:
– Veendu, et tooted on puhtad ja kandmata, küljes on originaaletiketid.
– Täida ära lepingust taganemise/pretensiooni esitamise avaldus. Avalduse blanketi leiad oma tellimuse juurest või saad alla laadida siit: AVALDUS
– Kui soovid toote tagastada, kuna toote suurus ei sobi või oled muutnud toote sobivuse osas meelt, täida ära avalduse kõik, v.a. pretensiooni esitamise väljad.
– Kui oleme Sulle ekslikult saatnud vale toote või tegemist on praaktootega, täida avalduses ära kõik, v.a. lepingust taganemise väljad, kindlasti märgi ära tagastamise põhjus (defekti või puuduse kirjeldus).
– Saada päevastatav kaup koos täidetud ja allkirjastatud avaldusega Ülemiste keskuse Omniva, Smartposti või DPD pakiautomaati. Toote tagastamisel Smartposti pakiautomaati vali pakiautomaadis “Tagastus” ja kasutage sama uksekoodi, mida kasutasid kauba kättesaamisel. Omniva või DPD pakiautomaati saates kasuta tagastuskoodi, mille ütles kauba kättesaamisel teavitussõnumis.
– Kaupa saab tagastada ka meie Ülemiste keskuse kaupluses. Selleks tuleb koos tagastatava kaubaga esitada täidetud lepingust taganemise avaldus ja ostuga kaasas olnud arve. Kaupluses võtame vastu tagastatava kauba, tagastatav summa kantakse avalduse alusel Sinu kontole tagasi e-poe maksekeskuse kaudu.
– Kui tagastatud toode on puhas, kandmata ja originaaletikettidega ning pretensiooni esitamise korral tellimusele mittevastavus või praak meie poolt aktsepteeritud, tagastame kauba maksumuse Sinu pangakontole 3-14 tööpäeva jooksul peale toodete meieni jõudmist.
Täpsemad tingimused toodete tagastamise kohta leiad siit: Müügitingimused